نماینده دائمی روسیه در سازمان های بین المللی در وین، در سخنانی تاکید کرد: ایران به پیشنهادات اتحادیه اروپا در ارتباط با مذاکرات رفع تحریم‌ها پاسخ های سازنده ای ارائه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران به همه تهدیدات، فتنه‌های مرموز و پیچیده، سناریوهای اسرارآمیز و رمزآلود و کینه‌ورزی‌ها در لحظه پاسخ‌های پشیمان‌کننده می‌دهد.
مشهورترین مردان ثروتمند جهان اگر زن بودند چه شکل و شمایلی داشتند؟ فناوری تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی پاسخ‌های جالبی در اختیار ما گذاشته است.
ایران سال هاست که ترکیبی از تئوری‌ها و روش‌های بازدارندگی را جهت ایجاد امنیت برای خود در مقابل دشمنان و رقبای بین المللی‌اش در دستورکار قرار داده است. موضوعی که سبب شده تا تهران پاسخ‌های متنوعی را جهت ارائه به اقدامات مخرب و منفی رقبا و دشمنانش داشته باشد. در این فضا، دولت بایدن نیز ضمن توجه به این گزاره راهبردی، در عین حملات تند و منتقدانه خود به ایران، بواسطه رایزنی‌های پشت پرده با کشورمان سعی دارد از هزینه‌ها و تبعات تحرکات و پاسخ‌های احتمالی ایران به رویه‌های مخربش بکاهد.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز با تاکید بر شکست خوردن حملات صهیونیست‌ها در ایران، گفت که پاسخهای دردناکی به صهیونیست‌ها داده شده است.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر شکست خوردن حملات صهیونیست‌ها در ایران، گفت: پاسخ‌های دردناکی به صهیونیست‌ها داده شده است.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر شکست خوردن حملات صهیونیست‌ها در ایران، گفت: پاسخ‌های دردناکی به صهیونیست‌ها داده شده است.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر شکست خوردن حملات صهیونیست‌ها در ایران، گفت: پاسخ‌های دردناکی به صهیونیست‌ها داده شده است.
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به برخی اتهامات مبنی بر عرضه خارج از شبکه محصولات به برخی خواص و تحویل ۳۴ دستگاه خودرو هایما 8S به برخی مدیران این شرکت گفت: این مجموعه به هیچ عنوان خارج از چارچوب ها و مقررات جاری ابلاغی به شخص یا نهادی خودرو واگذار نکرده است.
افرادی که به بهانه فوت مهسا امینی برای جابه‌جایی مرزهای ایران، میلیاردها دلار هزینه کردند، با پاسخ نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران مواجه شدند.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان درباره وضعیت پیش‌آمده در کریدور لاچین پاسخ‌های لازم را ارائه کرد.
«فرانسیسکا اوبرمایر» از سخنگویان وزارت امور خارجه آلمان روز دوشنبه در شهر «برلین» به خبرنگاران گفت: «ایران اکنون باید به پاسخ‌های فنی قابل قبولی بدهد که اکنون به اراده سیاسی نیاز دارد». وی افزود: «زمان آن فرا رسیده که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و ایران به گفتگو‌های خود در مورد این مسائل ادامه دهند.»
شاگردان کارلوس کی‌روش با تعداد پاس کم و آمار ضعیف‌تر نسبت به تمام رقبای خود جام جهانی را تمام کردند.
آمار تعداد پاس‌های بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رقم بسیار ناامید کننده‌ای است و حتی از تیم‌های حذف شده ولز، اکوادور و قطر هم پایین‌تر است!
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی عنوان کرد که این سازمان سوالاتی از ایران دارد که تهران باید پاسخ‌هایی برای آن‌ها ارائه دهد.
داوود پرهیزکاری پس از دیدار دوستانه تیم ملی ایران، توضیحاتی را درباره مسائل مختلف پیرامون فدراسیون فوتبال ارائه داد.
«ایلان ماسک»، مدیرعامل توییتر می‌گوید هر کسی که در شبکه اجتماعی توییتر جعل هویت کند، یعنی خود را به‌جای شخص دیگری جا بزند و به روشنی اعلام نکند که دارد به عنوان یک حساب «پارودی» فعالیت می‌کند، با مسدودیت دائمی از این پلتفرم مواجه خواهد شد. به نظر می‌رسد که این اقدام یکی از پاسخ‌های مالک جدید توییتر به مشکل ارائه تیک آبی با سرویس بلو باشد.
رئیس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی گفت: شبکه پارک‌های علم ‌و فناوری اتحادیه اقیانوس هند به پیشنهاد سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران تشکیل شد.
در این نامه خطاب به گروسی آمده است: «از شما قاطعانه می‌خواهیم که پرونده این تحقیقات را تا زمانی که ایران پاسخ‌هایی شفاف در مورد مکان‌ها، مواد و فعالیت‌های موجود در آن ارائه دهد، باز نگه‌دارید».
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: از زمان پاسخ‌های ایران، شکاف‌ها همچنان پابرجا است. پاسخ‌های ایران ما در جایگاهی قرار نداد که توافق را به نتیجه برسانیم.
احمد زیدآبادی به رد و بدل شدن پاسخ‌های ایران و آمریکا با ژست قاطعیت واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا شامگاه سه‌شنبه گفت که پاسخ‌های ایران را دریافت کرده و نظرات خود را درباره آنها با اتحادیه اروپا در میان خواهد گذاشت.
جدیدترین گزارش ماهانه اوپک نشان داد که قیمت نفت سنگین ایران ماه میلادی گذشته ۵.۴ درصد ارزان شده است.
مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادعا کرد: «تا ۲۳ فوریه ۲۰۲۱، آژانس اجرای تعهدات هسته‌ای ایران تحت برجام را راستی‌آزمایی و نظارت کرد. با این حال از آن تاریخ، این فعالیت‌ها به‌طور جدی تحت تاثیر تصمیم ایران برای توقف اجرای تعهدات هسته‌ای برجامی خود، از جمله پروتکل الحاقی قرار گرفته است».
محمد صفایی دلوئی به نمایندگی تعدادی از نمایندگان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۲۱ تیر) مجلس شورای اسلامی در جریان سوال ملی خود از سید جواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی درخصوص علت تخلفات گسترده مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، از پاسخ‌های وزیر قانع نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ